PL | EN

 


Aktualności

Realizujemy projekty w ramach PROWM na lata 2007-2013

14.06.201211:53

Beata

W 2009 roku gmina Serock przystąpiła do dwóch projektów realizowanych przez Marszałka Województwa Mazowieckiego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013 :

1.„Przyspieszenie wzrostu konkurencyjności województwa mazowieckiego, przez budowanie społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy poprzez stworzenie zintegrowanej bazy wiedzy o Mazowszu”
Szacunkowy całkowity koszt projektu wyniesie –  180 000 000 zł
Zgodnie z RPO Województwa Mazowieckiego minimalny wkład własny Beneficjentów w projekcie wynosić będzie 15 %  kosztów kwalifikowanych, co stanowi wartość bezwzględną  27 000 000 zł
Zakłada się następujący podział wkładu własnego:
5 429 880 zł – wkład własny Samorządu Województwa Mazowieckiego
21 570 120 zł – wkład własny powiatów i gmin biorących udział w projekcie,
Szacunkowy koszt projektu gminy Serock - 95.800,00 zł , wkład własny – 14.370,00 zł 

2.„Rozwój elektronicznej administracji w samorządach województwa mazowieckiego niwelowanie dwudzielności potencjału województwa”
Szacunkowy całkowity koszt projektu wyniesie – 60.000 000 zł
Zgodnie z RPO Województwa Mazowieckiego minimalny wkład własny Beneficjentów w projekcie wynosić będzie 15 %  kosztów kwalifikowanych, co stanowi wartość bezwzględną 9 000 000 zł
Zakłada się następujący podział wkładu własnego:
783 645 zł – wkład własny Samorządu Województwa Mazowieckiego
8 216 355 zł – wkład własny powiatów i gmin biorących udział w projekcie,
Szacunkowy koszt projektu gminy Serock – 133.200,00 zł , wkład własny – 19 980,00 zł 

W ramach projektów otrzymaliśmy:
1.Dwa serwery klasy B – DELL PowerEdge T610 wraz z zasilaczami awaryjnymi DELL UPS 1000w
2.Dwie stacje robocze DELL optiPlex 990DT z monitorami DELL P1911
3.Szybki skaner dokumentów FUJITSU fi-6230
4.Przełącznik KVM – AVOCENT SwitchView 4SV1000
5.Router klasy UTM ZYXEL ZyWall USG 100
6.Switch ZYXEL ES-2108G
7.Szafę rack 24U
Powyższy sprzęt jest już zainstalowany i uruchomiany w urzędzie. Przewidywany termin zakończenia realizacji finansowej projektów to 10 grudnia 2013 roku. Do tego czasu zostaną uruchomione aplikacje wspierające pracę, tj. elektroniczny obieg dokumentów i zintegrowany system geodezyjny.

Referat Spraw Obywatelskich


 

 


Urząd Miasta i Gminy w Serocku
ul. Rynek 21 05-140 Serock, tel. 022 782 88 00, fax 022 782 74 99,
umg@serock.pl

Copyright Serock 2009 Nota Prawna Polityka Prywatności Kontakt

logo