Ostatni termin składania wniosków na utylizację azbestu w 2013 roku
OSTATNI TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW NA UTYLIZACJĘ AZBESTU W 2013 ROKU
Urząd Miasta i Gminy w Serocku informuje, że aby w bieżącym roku skorzystać z dotacji na demontaż lub odbiór, zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizację odpadów zawierających azbest (100% całkowitych kosztów) wnioski o udzielenie dofinansowania należy składać do tutejszego Urzędu w nieprzekraczalnym terminie, tj. do dnia 31 stycznia 2013 roku.
Wnioski złożone po tym terminie, będą mogły być realizowane dopiero w 2014 roku.
W związku z powyższym prosimy o jak najszybsze pobranie druku wniosku wraz z załącznikami w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku (pok. nr 11 - parter) lub ze strony internetowej www.miasto.serock.pl (w zakładce odbieramy azbest).
Bliższych informacji udziela Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, tel. 22 782-88-39 lub 22 782-88-40.
Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa