Ślubowanie nowego pracownika urzędu
5 września w obecności władz samorządowych Miasta i Gminy Serock, po ukończeniu służby przygotowawczej i zdaniu egzaminu z wynikiem pozytywnym Wioletta Olszewska złożyła ślubowanie dołączając do grona pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Serocku.
Obowiązek odbycia służby przygotowawczej przez pracownika podejmującego po raz pierwszy zatrudnienie na stanowisku urzędniczym określa ustawa o pracownikach samorządowych z 21 listopada 2008 r. Służba przygotowawcza ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych. Jest to okres, gdy pracownik powinien zdobyć niezbędne umiejętności do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym. Decyzję w sprawie skierowania do służby przygotowawczej i jej zakresu podejmuje kierownik jednostki, w której pracownik jest zatrudniony. Bierze on pod uwagę poziom przygotowania pracownika do wykonywania obowiązków wynikających z opisu stanowiska oraz opinię osoby kierującej komórką organizacyjną, w której pracownik jest zatrudniony. Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem.
Pani Wioletcie serdecznie gratulujemy i życzymy wielu sukcesów zawodowych.