Zapytanie ofertowe dotyczące wynajmu pomieszczenia w celu prowadzenia sklepiku szkolnego
Serock, 13.08.2013 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku zaprasza do składania ofert na wynajem pomieszczenia w celu prowadzenia sklepiku szkolnego
1. Oferta powinna zawierać:
• Nazwę firmy (imię i nazwisko właściciela), adres i telefon
• Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej
• Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP (załączone do za-pytania ofertowego, można je też pobrać w sekretariacie szkoły)
• Oferowana wysokość czynszu miesięcznego brutto za najem pomieszczenia użytkowego.
• Przewidywany asortyment sklepiku szkolnego
2. Termin realizacji
Od dnia 10.09.2013 r. do dnia 30.06.2014 r.
3. Szkoła oferuje:
a. Pomieszczenie użytkowe o powierzchni 10 m² z dostępem do bieżącej wody; istnieje możliwość podłączenia umywalki bądź zlewozmywaka.
b. Pomieszczenie wyposażone jest w instalację centralnego ogrzewania i elektryczną.
c. Możliwość korzystania z pomieszczeń sanitarnych.
d. Opłaty za media wliczone są w cenę najmu.
4. Obowiązki Oferenta:
• Opłata czynszu miesięcznego z góry do 15-go dnia każdego miesiąca.
• Odprowadzanie podatku od nieruchomości z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, którego stawkę określa uchwała Rady Miejskiej w Serocku.
• Doposażenie na własny koszt wynajętego pomieszczenia w urządzenia niezbędne do
prowadzenia przedmiotu zamówienia (regały, meble, urządzenie chłodnicze).
• Usuwanie – na własny koszt - nieczystości związanych z prowadzeniem działalności.
• Utrzymanie czystości i porządku na terenie sklepiku oraz w bezpośrednim jego sąsiedztwie, zgodnie z wymogami odpowiednich służb.
• Naprawa na własny koszt i własnym staraniem szkody na przedmiocie najmu z winy bądź z przyczyn leżących po stronie Najemcy.
• Przestrzeganie przepisów bhp, p.poż., sanitarno-epidemiologicznych.
• Wynajęte pomieszczenie nie może być podnajmowane innym podmiotom.
5. Wymagania dotyczące prowadzenia sklepiku:
• Sklepik powinien być czynny w dni powszednie od poniedziałku do piątku ( z wyłączeniem dni wolnych od nauki szkolnej) w godzinach od 8.00 do 15.00 w czasie przerw międzylekcyjnych.
• Konsultowanie z dyrektorem szkoły oferowanego asortymentu. Asortyment nie może zagrażać zdrowiu i życiu uczniów i powinien obejmować „zdrową żywność” m.in. zdrowe drugie śniadanie dla ucznia np. kanapki wykonane ze świeżych produktów, soki naturalne, wodę mineralną, batony i ciastka zbożowe, czekoladę pełnowartościową, owoce sezonowe i suszone. W asortymencie sklepiku mogą się również znaleźć artykuły szkolne np. zeszyty, długopisy, ołówki, linijki. (Ilość uczniów w szkole 420.)
• Najemca zobowiązuje się - na życzenie Wynajmującego - do wycofania ze sprzedaży w uzasadnionych sytuacjach niektórych pozycji asortymentowych.
6. Kryterium oceny ofert:
O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje deklarowana wysokość czynszu miesięcznego brutto za wynajem pomieszczenia. W toku dalszego postępowania kryteria nie podlegają zmianie.
Przystąpienie do konkursu ofert jest równoznaczne z akceptacją przez składającego pro-pozycję oferty zasad określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
7. Pomieszczenie przeznaczone pod wynajem można obejrzeć - po wcześniejszym uzgodnieniu - od poniedziałki do piątku w godzinach 7.30 – 15.30. Numer telefonu kontaktowego: 22 782 73 11.
8. Pisemne oferty w zaklejonej, ostemplowanej i opisanej kopercie: „Oferta na wynajem pomieszczenia w celu prowadzenia sklepiku szkolnego” należy składać w sekretariacie szkoły do dnia 26.08.2013r. do godz. 14.00.
9. O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje deklarowana kwota miesięcznego czynszu za wynajem pomieszczenia.
Umowa zostanie podpisana z podmiotem, który złoży najkorzystniejszą ofertę. W przypadku odstąpienia od podpisania umowy z winy oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę, Wynajmujący zawrze umowę z innym oferentem, którego oferowana cena będzie kolejną spełniającą warunki zapytania ofertowego.
10. Otwarcie ofert:
Publiczne otwarcie ofert nastąpi dnia 26.08.2013 r. o godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę firmy oraz adres wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące wysokości oferowanego czynszu oraz proponowany asortyment.
Oferty zostaną rozpatrzone przez Komisję Ofertową powołaną przez Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku.
11. Ogłoszenie wyboru Oferenta:
Wyniki wyboru Oferenta zostaną ogłoszone w ciągu 2 dni od daty otwarcia ofert, na tablicy ogłoszeń przy wejściu głównym w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej szkoły.
Dyrektor szkoły – Krystyna Affek
Załączniki:
1) Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 art. 24 ust. 1 ustawy PZP,
2) Wzór umowy