Rotator zdjęć

Główna treść strony 2013

Zapytanie ofertowe dotyczące wynajmu pomieszczenia w celu prowadzenia sklepiku szkolnego

Serock, 13.08.2013 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku zaprasza do składania ofert na wynajem pomieszczenia w celu prowadzenia sklepiku szkolnego
1.    Oferta powinna zawierać:
•    Nazwę firmy (imię i nazwisko właściciela), adres i telefon
•    Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej
•    Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP (załączone do za-pytania ofertowego, można je też pobrać w sekretariacie szkoły)
•    Oferowana wysokość czynszu miesięcznego brutto za najem pomieszczenia użytkowego.
•    Przewidywany asortyment sklepiku szkolnego

2. Termin realizacji
Od dnia 10.09.2013 r. do dnia 30.06.2014 r.
3. Szkoła oferuje:
a.    Pomieszczenie użytkowe o powierzchni 10 m² z dostępem do bieżącej wody; istnieje możliwość podłączenia umywalki bądź zlewozmywaka.
b.    Pomieszczenie wyposażone jest w instalację centralnego ogrzewania i elektryczną.
c.    Możliwość korzystania z pomieszczeń sanitarnych.
d.    Opłaty za media wliczone są w cenę najmu.

4.     Obowiązki Oferenta:
•    Opłata czynszu miesięcznego z góry do 15-go dnia każdego miesiąca.
•    Odprowadzanie podatku od nieruchomości z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, którego stawkę określa uchwała Rady Miejskiej w Serocku.
•    Doposażenie na własny koszt wynajętego pomieszczenia w urządzenia niezbędne do
prowadzenia przedmiotu zamówienia (regały, meble, urządzenie chłodnicze).
•    Usuwanie – na własny koszt - nieczystości związanych z prowadzeniem działalności.
•    Utrzymanie czystości i porządku na terenie sklepiku oraz w bezpośrednim jego sąsiedztwie, zgodnie   z wymogami odpowiednich służb.
•    Naprawa na własny koszt i własnym staraniem szkody na przedmiocie najmu z winy bądź z przyczyn leżących po stronie Najemcy.
•    Przestrzeganie przepisów bhp, p.poż., sanitarno-epidemiologicznych.
•    Wynajęte pomieszczenie nie może być podnajmowane innym podmiotom.

5.    Wymagania dotyczące prowadzenia sklepiku:
•    Sklepik powinien być czynny w dni powszednie od poniedziałku do piątku ( z wyłączeniem dni wolnych od nauki szkolnej) w godzinach od 8.00 do 15.00 w czasie przerw międzylekcyjnych.
•    Konsultowanie z dyrektorem szkoły oferowanego asortymentu. Asortyment nie może zagrażać zdrowiu i życiu uczniów i powinien obejmować „zdrową żywność” m.in. zdrowe drugie śniadanie dla ucznia np. kanapki wykonane ze świeżych produktów, soki naturalne, wodę mineralną, batony i ciastka zbożowe, czekoladę pełnowartościową, owoce sezonowe i suszone. W asortymencie sklepiku mogą się również znaleźć artykuły szkolne np. zeszyty, długopisy, ołówki, linijki. (Ilość uczniów w szkole 420.)
•    Najemca zobowiązuje się - na życzenie Wynajmującego - do wycofania ze sprzedaży w uzasadnionych sytuacjach niektórych pozycji asortymentowych.

6.    Kryterium oceny ofert:
O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje deklarowana wysokość czynszu miesięcznego brutto za wynajem pomieszczenia. W toku dalszego postępowania kryteria nie podlegają zmianie.
Przystąpienie do konkursu ofert jest równoznaczne z akceptacją przez składającego pro-pozycję oferty zasad określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

7.  Pomieszczenie przeznaczone pod wynajem można obejrzeć - po wcześniejszym uzgodnieniu - od poniedziałki do piątku w godzinach 7.30 – 15.30. Numer telefonu kontaktowego: 22 782 73 11.
8. Pisemne oferty w zaklejonej, ostemplowanej i opisanej kopercie: „Oferta na wynajem pomieszczenia w celu prowadzenia sklepiku szkolnego” należy składać w sekretariacie szkoły do dnia 26.08.2013r. do godz. 14.00.
9.  O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje deklarowana kwota miesięcznego czynszu za wynajem pomieszczenia.
Umowa zostanie podpisana z podmiotem, który złoży najkorzystniejszą ofertę. W przypadku odstąpienia od podpisania umowy z winy oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę, Wynajmujący zawrze umowę z innym oferentem, którego oferowana cena będzie kolejną spełniającą warunki zapytania ofertowego.
10. Otwarcie ofert:
Publiczne otwarcie ofert nastąpi dnia 26.08.2013 r. o godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę firmy oraz adres wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące wysokości oferowanego czynszu oraz proponowany asortyment.                                                              
Oferty zostaną rozpatrzone przez Komisję Ofertową powołaną przez Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku.

11. Ogłoszenie wyboru Oferenta: 

Wyniki wyboru Oferenta zostaną ogłoszone w ciągu 2 dni od daty otwarcia ofert, na tablicy ogłoszeń przy wejściu głównym w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej szkoły.

                                                                            Dyrektor szkoły – Krystyna Affek


Załączniki:
1)    Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 art. 24 ust. 1 ustawy PZP,
2)    Wzór umowy