Rotator zdjęć

Główna treść strony 2014

„Strategia marki Jezioro Zegrzyńskie” - warsztaty w serockim ratuszu

12 marca 2014 w serockim ratuszu odbyło się spotkanie konsultacyjne – warsztaty realizowane w ramach wniosku pt. „Strategia marki Jezioro Zegrzyńskie”.

W ubiegłym roku minęło 50 lat od momentu oddania do użytkowania Jeziora Zegrzyńskiego. Związek Gmin Zalewu Zegrzyńskiego podjął działania mające na celu uczczenie tej okrągłej rocznicy i wypracowanie jasnej wizji rozwoju terenu położonego wokół zbiornika, realizując projekt p.n. „Silna marka Jeziora Zegrzyńskiego” sfinansowany z budżetu Związku Gmin Zalewu Zegrzyńskiego i programu PO RYBY 2007 – 2013. 

W roku 2014 Związek Gmin Zalewu Zegrzyńskiego podjął kolejne kroki dla podniesienia atrakcyjności turystycznej obszaru Jeziora Zegrzyńskiego.

Spotkanie konsultacyjne zostało dofinansowane z PROW na lata 2007 – 2013 w ramach działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” i było prowadzone przez Piotra Lutka - profesjonalnego trenera w zakresie marketingu miejsca. Posłużyło ono rozpoznaniu najważniejszych atrybutów obszaru Jeziora Zegrzyńskiego, dla określenia tożsamości marki Jezioro Zegrzyńskie.

W spotkaniu wzięło udział 45 uczestników – przedstawicieli gmin, należących do obszaru ZGZZ, przedsiębiorców a także przedstawicieli ośrodków konferencyjno-szkoleniowych, położonych nad Jeziorem Zegrzyńskim. Uczestników przywitał i dokonał otwarcia konferencji Przewodniczący Zarządu Związku Gmin Zalewu Zegrzyńskiego i jednocześnie gospodarz-burmistrz Miasta i Gminy Serock Sylwester Sokolnicki

Opracowany dokument pt. Strategia marki Jezioro Zegrzyńskie, będzie praktycznym narzędziem prowadzenia działań promocyjnych i marketingowych na rzecz obszaru Jeziora Zegrzyńskiego przez wszystkie instytucje, przedsiębiorców jak też osoby prywatne. Elementem identyfikującym będzie opracowany logotyp i księga znaku, które w kolejnym etapie realizowania strategii zostaną udostępnione uczestnikom.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -