Rotator zdjęć

Główna treść strony 2014

Zamelduj się - zostań mieszkańcem gminy Serock

Razem możemy więcej
    
Od 1 stycznia 2014 roku przedłużamy akcję zachęcającą osoby zamieszkujące na terenie Miasta i Gminy Serock do zameldowania się na pobyt stały zgodnie z faktycznym miejscem przebywania. Akcja trwać będzie do końca 2014 roku. Organizatorem akcji jest Burmistrz Miasta i Gminy Serock.
Meldując się w naszej gminie przyczyniasz się do jej rozwoju. Angażujesz się w sprawy samorządu. Dzięki Twoim podatkom, które przez Urząd Skarbowy w Legionowie trafiają do naszego gminnego budżetu, finansujemy oświatę i pomoc społeczną oraz inwestujemy w ochronę środowiska, budowę i modernizację infrastruktury użyteczności publicznej.
Osoby zameldowane na pobyt stały w gminie Serock mogą korzystać z programów takich jak: Serocka Karta Dużej Rodziny 3+, która adresowana jest do wszystkich rodzin wielodzietnych z terenu Miasta i Gminy Serock bez względu na sytuację materialną, czy z programu w zakresie zmniejszania wydatków poniesionych na leki.
Również dzieci zameldowane na pobyt stały na terenie Miasta i Gminy Serock mają pierwszeństwo w przyjęciu do Przedszkola Publicznego.
W ramach akcji każda meldująca się osoba czy rodzina otrzyma drobny upominek promocyjny, oraz „Niezbędnik mieszkańca” - publikację, w której zaprezentujemy gminę Serock, przybliżymy działające na jej terenie instytucje, opowiemy jakie sprawy wiążą się z zamieszkaniem w nowym miejscu, i w jakich placówkach się je załatwia.
Ponadto w ramach naszej akcji na każdą kolejną setną osobę,
która zamelduje się na terenie naszej gminy czekają cenne nagrody.
Możesz spędzić niezapomniany weekend we dwoje w jednym z hoteli na terenie gminy, albo przeżyć miły wieczór przy kolacji w jednej z serockich restauracji.

Nie zwlekaj! Zamelduj się! Zamieszkaj w jednej z najpiękniejszych gmin na Mazowszu.

Zgłoś się do Urzędu Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, pokój numer 1 i od ręki dokonaj formalności związanych z zameldowaniem się.

Do zameldowania się potrzebujesz następujących dokumentów:
dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty, paszport)
oraz dokument potwierdzający tytuł prawny do zajmowanej nieruchomości bądź lokalu.

Przypominamy, że:
Wymeldowanie z poprzedniego miejsca pobytu stałego może nastąpić automatycznie przy zameldowaniu w nowym miejscu, jak również, że zameldowania można dokonać przez ustanowionego pełnomocnika.

Druk zgłoszenia pobytu stałego można pobrać z Referatu Spraw Obywatelskich Urzędu  Miasta i Gminy Serock, parter, pokój numer 1, oraz ze strony internetowej www.miasto.serock.pl z zakładki: Poradnik interesanta, formularze, wnioski, karty usług, wykazy.

Więcej informacji pod numerem telefonu: 22 782-88-55.

ZAPRASZAMY!