Rotator zdjęć

Główna treść strony 2015

Rozpoczął się odbiór eternitu z terenu Miasta i Gminy Serock

Już po raz ósmy mieszkańcy naszej gminy mają możliwość bezpłatnego przekazania do utylizacji odpadów zawierających azbest, pochodzących ze zdemontowanych pokryć dachowych. Zadanie pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu Miasta i Gminy Serock w 2015 roku” realizowane jest w bieżącym roku przy znacznym udziale środków pochodzących z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, który na realizacje zadania przeznaczył dotację w kwocie 46.774 zł. Odbiorem eternitu, zgodnie z umową zawartą z gminą zajmuje się Firma Graffiti Zakład Ogólnobudowlany Paweł Lewandowski.

Dotacja oraz wkład własny z budżetu gminy w wysokości 8.255 zł pozwoli na odbiór i przekazanie do utylizacji przeszło 100 ton eternitu z blisko 60 posesji, położonych na terenie mista i gminy Serock. W latach 2008 – 2014 z terenu gminy, przekazane zostało do unieszkodliwienia już przeszło 700 ton eternitu.

Zachęcamy osoby, które do tej pory nie złożyły jeszcze wniosku, a są zainteresowane bezpłatnym zabraniem eternitu z ich posesji do składania wniosków na 2016 rok.

Druk wniosku dostępny jest w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, pok. nr 11 lub na stronie internetowej www.serock.pl w zakładce dokumenty i wnioski – ochrona środowiska. 

Informacje można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa,
pod nr tel. 22 782-88-39 i 22 782-88-40.

 

Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa Leśnictwa