Dotacja z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na utylizację azbestu - II etap
Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa informuje, że zgodnie z zawartą umową dotacji z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie Nr 1185/16/OZ/D z dnia 23.11.2016 roku na dofinansowanie realizacji zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Miasta i Gminy Serock w 2016 roku – II etap” pozyskaliśmy środki finansowe w wysokości 15.379,28 zł, tj. 84,99% całkowitego kosztu zadania. Pozostała kwota w wysokości 2.716,12 zł (15,01% kosztu kwalifikowanego zadania) pochodziła z budżetu gminy.
Prace odbioru i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest wykonała firma GREENLAND TECHNOLOGY Paweł Lewandowski, ul. Wylot 4/3, 02-494 Warszawa za kwotę 18.095,40 zł. W ramach robót udało się zutylizować 77,605 Mg (ton) płyt falistych azbestowo-cementowych stosowanych w budownictwie, z 21 nieruchomości znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Serock.
- autor: Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa