Zakończono II etap prac polegających na "Usuwaniu i unieszkodliwianiu azbestu z terenu Miasta i Gminy Serock w 2016 roku"
Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa informuje, że zakończyły się prace polegające na „Usuwaniu i unieszkodliwianiu azbestu z terenu Miasta i Gminy Serock w 2016 roku – II etap”. Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 18.095,40 zł. Zadanie zostanie sfinansowane w 85% ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, pozostałe zaś 15% pochodzić będzie z budżetu gminy. Odbiór wyrobów zawierających azbest, zgodnie z zawartą umową zrealizowany został do 13 października br. przez firmę GREENLAND TECHNOLOGY Paweł Lewandowski, ul. Wylot 4/3, 02-494 Warszawa.
W ramach zadania odebrane zostało i przekazane do unieszkodliwienia 67,020 ton eternitu z 21 nieruchomości.
Osoby, które do tej pory nie złożyły jeszcze wniosku, a są zainteresowane bezpłatnym unieszkodliwieniem azbestu z nieruchomości zachęcamy do składania wniosków na 2017 rok. Druk wniosku dostępny jest w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, pok. nr 11 lub na stronie internetowej www.serock.pl w zakładce ochrona środowiska.
Więcej informacji można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, pod nr tel. /22/ 782-88-39 i /22/ 782-88-40.
- autor: Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa