Rotator zdjęć

Główna treść strony 2017

Kolejny raz usunięto w gminie szkodliwy azbest

Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa informuje, że zakończyły się prace polegające na „Usuwaniu i unieszkodliwianiu azbestu na terenie Miasta i Gminy Serock w 2017 roku”. Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 33.883,15 zł. Zadanie zostanie dofinansowane do 85% ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, pozostałe zaś ponad 15% pochodzić będzie z budżetu gminy. Zgodnie z zawartą umową demontaż i odbiór wyrobów zawierających azbest zrealizowała firma GREENLAND TECHNOLOGY Paweł Lewandowski, ul. Skoroszewska 5/63, 02-495 Warszawa. Prace zostały przeprowadzone w terminie od 26 lipca 2017 roku do 31 lipca 2017 roku. W ramach zadania odebrano 97,102 ton wyrobów zawierających azbest i zdemontowano 16,505 ton pokryć dachowych. Łącznie do unieszkodliwienia przekazano przeszło 113 Mg eternitu, pochodzącego z 29 nieruchomości.

Osoby, które są zainteresowane bezpłatnym unieszkodliwieniem azbestu w 2018 roku  zachęcamy do składania wniosków. Druk wniosku dostępny jest w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku, pok. nr 11 lub na stronie internetowej www.serock.pl w zakładce dla mieszkańca- ochrona środowiska-odbiór azbestu-komplet formularzy dla osób fizycznych lub rolników.  
Więcej informacji można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa lub pod nr tel. /22/ 782-88-40.

Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu dofinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w formie dotacji, w kwocie 30.058,86 zł.

  • autor: Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
  • -