Rotator zdjęć

Główna treść strony 2018

Wnioski suszowe

W związku z pismem z dnia 22 czerwca 2018 roku, który wpłynął do Urzędu Miasta i Gminy w Serocku w sprawie powołania komisji do spraw szacowania zakresu i wysokości szkód spowodowanych przez suszę na terenie całego województwa mazowieckiego, informuję, że w dniu 26 czerwca 2018 Burmistrz Miasta i Gminy w Serocku wystąpił z wnioskiem w sprawie powołania składu Komisji w celu szacowania strat na terenie gminy Serock.

Przypominamy, że wnioski należy składać w  nieprzekraczalnym terminie do 06 lipca 2018r. wraz z wymaganymi załącznikami tj. wykaz działek deklarowanych do płatności bezpośrednich na bieżący rok oraz kopia zgłoszenia do Systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt  (IRZ) lub kserokopie księgi stada bądź paszportu.

Zgodnie z Regulaminem działania Komisji powołanych przez Wojewodę Mazowieckiego do spraw oszacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej, w których wystąpiły szkody spowodowane przez niekorzystne zjawiska atmosferyczne, harmonogram prac Komisji zostanie przygotowany niezwłocznie po upływie terminu przyjmowania wniosków. Producenci rolni, którzy złożyli wniosek o oszacowanie strat zostaną poinformowani telefonicznie o dacie przeprowadzenia lustracji uszkodzonych upraw.

 

  • autor: Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa