Urząd realizuje zadania niezbędne
Poprawka wprowadzona do rządowego rozporządzenia dotyczącego częściowego znoszenia ograniczeń związanych z koronawirusem mówi o zwiększeniu z dniem 22 kwietnia 2020 r. ilości zadań, związanych z niezbędną obsługą obywateli w administracji publicznej, w tym administracji samorządowej. Poprawka wprowadzona została w celu ujednolicenia zakresu zadań niezbędnych do wykonywania przez samorządy w skali kraju.
Informujemy, że przez cały czas trwania pandemii w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku obsługa interesantów w sprawach dotyczących realizacji zadań niezbędnych - np. rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności czy dowodów osobistych - była i będzie prowadzona, przy zachowaniu obowiązujących zasad bezpieczeństwa.
Wiele z tych spraw załatwiają Państwo online, za co serdecznie dziękujemy i do czego nieustannie zachęcamy. To bardzo ważne, żeby zachować płynność w urzędowych sprawach, żebyśmy po powrocie do pełnego funkcjonowania nie napotkali na blokady w załatwianiu naszych spraw, spowodowanych zbyt dużą ilością wniosków. Jak załatwić sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu opisujemy TUTAJ.
PILNE sprawy, oczywiście można załatwić na miejscu, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, poprzez wrzucenie wniosków do urny znajdujących się w urzędzie, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.