Informacja Straży Miejskiej dotycząca kontroli posesji
Straż Miejska informuje, iż od dnia 19.11.2012 r. na terenie Miasta i Gminy w Serocku będą odbywały się kontrole posesji. Zakres kontroli będzie obejmował sprawdzenie posiadania niezbędnych umów:
- na wywóz odpadów
- na wywóz nieczystości płynnych
Ponadto kontrola obejmie przestrzeganie przepisów Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. w zw. z regulaminem o utrzymaniu czystości i porządku na terenie gminy Serock( Uchwała Nr 175/XXI /08 Rady Miejskiej w Serocku z dnia 28.02.2008 r. z poźn. zm.)
Sprawdzane będą:
Posiadanie tabliczki z numerem porządkowym nieruchomości zgodnie z art. 64 Kodeksu Wykroczeń.
Obowiązek meldunkowy ( Ustawą o ewidencji ludności i dowodach osobistych z 10 kwietnia 1974 roku z poźn. zm.)
Przestrzeganie regulaminu o utrzymaniu czystości i porządku w gminie. ( Uchwała Nr 175/XXI /08 Rady Miejskiej w Serocku z dnia 28.02.2008 r z pozn. zmianami.
Przestrzeganie ustawy o ochronie zwierząt ( Ustawa z dnia 11 marca 2004 r.
o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt z poźn. zm.)
Przestrzeganie ustawy o odpadach ( Ustawa o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. z poźn. zm.)
Bardzo prosimy o przygotowanie niezbędnej dokumentacji.