Zamelduj się
POPRZEZ ZAMELDOWANIE SIĘ MOŻESZ POMÓC GMINIE, W KTÓREJ MIESZKASZ
Jak się zameldować w gminie Serock ?
Sprawy meldunkowe prowadzi
Referat Spraw Obywatelskich
Urzędu Miasta i Gminy Serock
ul. Rynek 21, pokój 20, (parter)
tel. (22) 782 88 52
fax: (22) 782 74 99
e-mail: usc@serock.pl
Godziny pracy Referatu:
poniedziałek: 8.00 - 18.00
wtorek – piątek: 8.00 - 16.00
Do zameldowania potrzebne są następujące dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość,
2. Tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie lub akt notarialny nieruchomości,
Uwaga!
Do zameldowania
- nie jest wymagany odbiór budynku;
- konieczna jest obecność właściciela nieruchomości w celu potwierdzenia faktu zamieszkania
Po wypełnieniu formalności zostaniemy wpisani do rejestru stałych mieszkańców oraz otrzymamy poświadczenie zameldowania na pobyt stały.
Wspólnie budujemy POTENCJAŁ gminy.